Dori Matkocsik

Joined October 2014
  • Day3

Zaras

October 8, 2017 in Hungary ⋅ ⛅ 11 °C

Lezartuk a ketezertizenhetes esküvői szezont- minden egyes osszeeskuves nagy élmény volt és nagyon halasak vagyunk azért h ennyi csudajo barát vesz minket körül, akiknek fontos volt h ott legyünk ezeken a jeles napokon.
    És a virág amit kaptunk pedig elképesztő- az arany állatokról nem is beszélve.:)

• Day2

Egri vár meghódítása

October 7, 2017 in Hungary ⋅ ☀️ 14 °C

Mivel a vár tövében lakunk és a lagzi csak délután kezdődik, ezért meg délelőtt verőfényes napsütésben egy hetnyelven beszélő Macok reggeli és egy Depresszo (Csernus hely) kávé után megmasszuk a várat.
    Nem is gondoltam h ilyen jó lesz- nagyon jó állapotban van és ráadásul tele van gyerekkel és interaktív programmal mert iskolák közötti csapatverseny zajlik.Read more

• Day1

BrumBrum

October 6, 2017 in Hungary ⋅ 🌙 9 °C

KataGeri egész hetveges wedding- pre-dinnerrel a BrumBrumban. Egy tulaj a Macokkal egyébként, a túrós palacsintajuk pedig mennyei. :)
    Amugy ez az elővacsi nekem nagy like- tali a párral és get together a naszneppel, kis eszem/iszom, tetszik!

• Day8

Ujra itthon

August 9, 2017 in Hungary ⋅ ⛅ 26 °C

És itthon is dogmeleg van :)
    Szupi nyaralás volt ez is, sok sok jó emberrel, frocsikkel, fürdéssel, új élményekkel (vitorlázás es SUP is), kalandokkal, beszélgetésekkel, barnulassal.
    Marci meg már a Szigeten fotózik!

Back to the basis

August 8, 2017 in Croatia ⋅ 🌙 29 °C

A látványtól es a négy naptól mámoros állapotban terünk vissza Rozgonicaba- a vitorlasrol sokkal szebb, mint amilyennek elsőre tűnt.
    Szuper négy napunk volt, sok napsutessel, tele kalanddal és rengeteg nevetéssel.
    Az biztos hogy szuk egy ilyen hajó, intimszféra nem sok van, nappal kinn és benn is állati meleg van, es jobb ha akkor mehet el az ember pisilni amikor kell és nem akkor ha kikotunk vagy megállunk úszni.
    De biztos hogy meg jövünk!

Lighthouse in the sea

August 8, 2017 in Croatia ⋅ ☀️ 30 °C

A vitorlázás folyamán nagyon sok helyen láttunk világítótornyokat, Marcinak nagyon tetszettek, es szeretett volna egyet latni kozelebbrol is. Pont ment le a nap amikor Rogoznica közelében szembejött egy és gyors szavazás alapján úgy döntöttünk h menjünk kozelebb és nézzük meg.
    Hihetetlen volt a látvány és az a 20 perc, ültünk a hajon, szólt a zene és előttünk a narancsos szinekben pompázó végtelen tenger és a tengerből kimagaslo vilagitorony. Nagyon jó h bevallalatunk egy naplemente utani kikotest és cserébe a részesei lehettunk egy ilyen apro (és egyben hatalmas) csodának.

Kaprije ami nem Capri

August 8, 2017 in Croatia ⋅ ☀️ 33 °C

Utolsó napi események kovetkeznek.
    Ma iszonyú meleg napra ebredtunk és hamar kihajoztunk, h kihasználjuk meg a mai napot.
    Sajnos nem volt olyan szerencsénk az idővel, mint tegnap, már ami a szeljarast illeti, de ennek ellenére nagyon jól sikerült.
    Tibor, skipperunk javaslatára megálltunk egy Kaprije nevu pici szigetnel, ahol nem nagyon akartak engedni kikotni egy óra kávézásra (szóval fel is találtuk a "rapid" kikotest, mint a rövid parkolás, amikor mondjuk egy vagy két orara is megállhatsz csak max fajlagosan többet kell fizetni), uh végül mi kiszálltunk és Tibor korozott a kikötő körül, amíg mi kávéztunk és palacsintaztunk egyet, valamit Geri begyűjtött pár darazsat poharak ala. :)Read more

• Day6

Vacsi Murterban

August 7, 2017 in Croatia ⋅ 🌙 25 °C

Először is köszönöm Gerinek a valuable supportot- neki koszonhetitek, hogy a címben a város nincs elirva! :) (egyébként is kérte, hogy orokitsem meg az utokornak, h ő is itt van:))

Összességében egy szuper vitorlázóidos napunk volt, amit sikerült megkoronázni egy zseniális vacsival. A skipperunk ajánlotta az ettermet, eddigi legjobb! Végre végre jó sok fokhagymaval és petrezselyemmel csináltak a doradamat, Marci kemenceben sutott seafood tálat evett (polip, tintahal, scampi), és a végén sikerult meg egy jó kis gelatot is lekuldeni.Read more

• Day6

Kimaxoljuk a szelet

August 7, 2017 in Croatia ⋅ ☀️ 33 °C

Ejszaka nagy vihar volt, alig tudtunk elaludni, tombolt a szél, csapkodta a hajót, zengett a vitorla, borultak a cuccok és nagyon imbolyogtunk. Szerencsére reggelre a vihar elmúlt és pont annyi szél maradt, hogy egy baromi jót lehessen vitorlazni. Doltunk balra és jobbra,voltunk fenn és lenn- igazi hullamvasutas érzés. Utkozben megálltunk egy szigetecskenel, ahol egyetlen bár volt és kiusztunk inni egy jó kávét (csak bolyara tudtuk kötni magunkat, ezert kellett úszva megközelíteni a partot). Marci egy ures üvegbe rakta a pénzünket és furdoruhaban kislattyogtunk.Read more