• Day 4

Primosten este es reggel

August 5, 2017 in Croatia ⋅ 🌙 31 °C

Szóval (rájöttem, h eszméletlen sokat használom ezt a szót) első hajózással elértük Primostent, ami egy cuki népszerű horvát kikotovaros. Vacsi az egyik parti étteremben- mindenki seafoodot vagy halat nyom, én természetesen Doradat eszem spenotos krumplival, as usual. :) Vacsi után Zsuzsival felfedezzuk a kikötőben zuhanyzas szépségeit- amúgy teljesen kulturált megoldasban van részünk. Hamar kidol mindenki.
    Fura, hogy a hajó imbolyog, nyikorog a vitorla és meg irto meleg is van a kabinban- ennek ellenére én hamar elalszom (Marci szegény 3 órát fenn van).

Eljön a regggel és kezdetét veszi a para- először is nincs meg a bocink (gumicsonak a hajóhoz kötve aminek leginkább akkor van haszna, ha nem tudunk a partnal kikötni és bolyara kötünk ki). Mindenki azt keresi vízben és szárazföldön egyaránt, de sajna a bocika eltűnt. :( Ezután indulni akarunk és sikerül a kotel egy részét a motornak bekapnia- motor leáll és indul a para, hogy neki fogunk csapodni az egyik luxus yachtnak. Szerencsére az ügyes srácoknak (és leginkabb Levinek) köszönhetően megmenekulunk, és sikerul épségben kihajozni. Halleluja, minden ok, de azert nagy volt az ijetseg! Utána nyugis vitorlazas jön- eleg is volt a sok challengebol egy időre.