Satellite
Show on map
  • Day 85

    Ho Chi Minh city (Vietnam)

    February 22, 2017 in Vietnam ⋅ ☀️ 32 °C

    Vandaag is onze laatste dag in Vietnam en onze laatste dag in Zuidoost-Azië, morgen vliegen we naar Hongkong! Grootse plannen hebben we niet voor vandaag. We hebben ons een uur geleden in een gezellige koffiebar met een comfortabele sofa genesteld en zijn alletwee onze e-readers aan het lezen👌

    De voorbije drie maanden zijn sneller voorbijgegaan dan ik had gedacht. Hoewel ik Zuidoost-Azië zal missen met z'n street "cà phê sữa đá" (koude zoete melk koffie) en street food, kijk ik er ook naar uit om over een week m'n eigen ontbijt klaar te maken (geen eieren meer!) en me niet meer zorgen te hoeven maken over m'n volgende slaapplaats. M'n eigen bed staat dan elke avond voor me klaar! En uiteraard, last but not least, heb ik dan eindelijk terug toegang tot m'n kleerkast (bye bye legging life, hello salopetje life!)! Ik ben de vier shirts die ik hier draag, zo beu als koude pap en kijk ernaar uit om ze achter te laten in Hongkong 😊 (ik kijk er uiteraard ook naar uit om het thuisfront weer te zien 😊)

    Goed, ik ga verder genieten van m'n boek en van m'n verplichtingsloze middag met Jona ✌😘
    Read more