Satellite
Show on map
  • Day 2

    Op naar Schotland 🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿

    November 22, 2022 in Scotland ⋅ ☁️ 5 °C

    Voor deze dag niet een heel lang verhaal want ik heb voornamelijk alleen maar in de trein gezeten.
    De nacht was voorbij en mijn eerste ervaring met alleen in een Hostel slapen bracht me weer terug naar de schooltrips van het mbo, maar dan nog erger. Ik lag in een kamer voor 4 vrouwen maar één daar van had nogal het heen en weer. Veel heb ik dus niet geslapen🧟‍♀️

    Vanmorgen vroeg op pad want ik moest een trein halen, om kwart over 8 stond ik dan ook al klaar op het station. Als eerst de trein naar London. Gedurende deze reis was veel naar buiten kijken er niet bij, want ik zat op een plek zonder raampje dus lekker een podcast in de oren en ogen dicht 😴 Kon ik ook zeker wel gebruiken na de afgelopen nacht.

    Aangekomen in London was ik meteen blij, want het voelde vertrouwd en rustig vergeleken met Brussel🤭 Gek eigenlijk dat het in elke stad anders voelt.
    Ik moest ongeveer een uur wachten en de mazzel was dat het zonnetje scheen. Heerlijk in het zonnetje gezeten, snel een lunch en een kop thee gehaald en de trein gepakt naar Edinburgh.
    De reis duurde 4 uur en 50 min maar onderweg heb ik de mooiste dingen gezien. Hoe verder we kwamen hoe mooier de landschappen werden en dan ook nog een super mooie zonsondergang😍 Een kadootje om de reis zo te beginnen.

    Aangekomen in Edinburgh was het nog een stukje lopen voor het hostel, hier wat gegeten en voetbal gekeken. Morgen de stad verkennen en een plan maken voor de volgende bestemming ☺️
    Read more