Satellite
Show on map
  • Day 6

    Stirling

    November 26, 2022 in Scotland ⋅ 🌧 12 °C

    Hoe blij ik gisteren was, zo ellendig voelde ik me vandaag.

    Vannacht hadden we twee nieuwe kamergenoten, waarvan één niet eens de moeite nam om hoi terug te zeggen. Dat ze geen hoi kon zeggen doet er verder niet toe, wat er wel toe deed was dat ze om 2.30 uur in de nacht het een goed idee vond om met haar slotje tegen haar kasje 100 keer aan te gaan en om even haar spullen te herpakken met plastic tassen. Dat maakte dat ik ‘s nachts weinig heb geslapen en al vroeg wakker was.

    Gracie was vandaag jarig dus hadden we afgesproken om samen te ontbijten. Dat ik in de lobby kwam en ze aan het bellen was met haar ouders had ik het gevoel dat ik moest huilen en dat is het moment dat ik wist dat het een ellendige dag zou worden 🫠

    Samen ontbeten wat erg gezellig was en daarna in de trein naar Stirling. Onderweg begon het te regenen en dat heeft tot 15.00uur aangehouden. Aangekomen in Stirling had ik ruim 3 uur te overbruggen voordat ik mijn hotelkamer in kon. En dit was absoluut niet mijn dag want het voelde echt een beetje als overleven. Ik ben naar Stirling Castle gelopen maar niet naar binnen geweest, daarna naar het museum gelopen waar de eerste zaal heel mooi was en daarna alleen maar oude troep lag😂 Wel nog even wat hele leuke winkeltjes gekeken!

    Eenmaal in mijn hotel kamer heb ik een flink potje gehuild. Want mijn hotel kamer was klein, weg gestopt op een boven verdieping en alles was oud. In de avond vond ik het niet meer zo erg, maar op dat moment was het een ramp. Ik kon niet zo goed meer relativeren omdat ik zo moe was, maar gelukkig was daar mijn lieve vriendinnetje die me weer even moed in sprak! Later kwam ik er achter dat ik afgelopen 6 dagen 60 km heb gelopen en 1694 km heb gereisd, met zo weinig slaap is het niet gek dat ik moe was😅

    Half uurtje later ging het weer prima. Ergens thee gedronken en gegeten. In de avond lekker films gekeken in de hotelkamer en vroeg gaan slapen☺️
    Read more