Satellite
Show on map
  • Day 7

    Op naar Aberdeen

    November 27, 2022 in Scotland ⋅ ⛅ 9 °C

    Deze nacht heeft me heel goed gedaan. Waar ik nog steeds een beetje moe ben, voel ik me weer de vrolijke Kiaar ☺️

    Lekker ontbeten in het hotel en op naar het station. Op het moment zijn er veel stakingen bij het trein personeel in zowel Engeland als in Schotland. Op het station zijn ze erg lief en leggen ze me rustig uit hoe ik moet reizen. Om 10.22 uur met de trein naar Perth, daar overstappen op de bus naar Dundee en vervolgens met de trein naar Aberdeen. Geluk bij een ongeluk want het stuk tussen Perth en Dundee was erg mooi!!

    Onderweg echt de allermooiste plaatjes gezien en de zee😍 Zoals veel van jullie weten word ik heel erg blij van de zee, dus had ik ook heel veel zin om naar Aberdeen te gaan. Onderweg kreeg ik weer dezelfde blijheid als de dagen ervoor.

    Van het station liep ik zo het hotel in en op naar het strand. Helaas is het geen zandstrand en heb ik over de boulevard gelopen, mag de pret niet drukken. Op het strand oma proberen te bellen, maar helaas was de verbinding niet goed. Dus werden het wat filmpjes en foto’s. Uiteindelijk zo ver gelopen dat ik 40 min terug moest lopen 😅

    Wat ik erg bijzonder vind is dat elk landschap zo anders is. Aberdeen is weer zo anders dan de highlands en dat maakt deze reis nog weer afwisselender😍

    Tegenover het hotel zit een winkelcentrum dus daar heb ik vanavond gegeten en gezellig gebeld met de fam. Inclusief loen en haar vriendin. Op naar morgen 😍
    Read more