Satellite
Show on map
  • Day 8

    ‘Rustdag’ in Aberdeen

    November 28, 2022 in Scotland ⋅ ☀️ 8 °C

    Ha ik loop iets achter met bloggen. Mag de pret niet drukken, doen we er gewoon meteen twee.

    Als ik in de ochtend wakker word heb ik totaal geen zin om het bed uit te gaan dus blijf ik nog lekker even liggen. Op het moment dat ik het bed uitstap merk ik meteen dat mijn benen zeer doen bij elke stap, het voelt alsof ik met mijn scheenbenen tegen een tafeltje aan heb gelopen. Helemaal niet erg, want ik had gedacht dat mijn lichaam al veel eerder zou protesteren. Dus besluit ik vandaag lekker rustig aan te doen, eerst even wat dingetjes met de hand wassen en dan de stad in opzoek naar een plek waar ik wat kan eten.

    Hier in Schotland vind ik de winkels zo ontzettend leuk. Dat ik in een bepaalde winkel mijn hele interieur al heb uitgekozen (dat huis komt later wel😂). Uiteindelijk vind ik een plekje om wat te eten, is al 12.30 dus is ontbijt en lunch in één. Na de lunch een kijkje genomen in Aberdeen Art Gallery, mooi museum meet veel schilderijen.
    Aan het eind van de middag ben ik naar de film gegaan, de Mathilde film draaide!! In de avond lekker eten op m’n kamer en verder niks🫣

    Met mijn dagje rustig aan doen heb ik alsnog meer dan 6 km gelopen…
    Read more