Satellite
Show on map
  • Day 3

    Vancouver ... uiteindelik!

    December 22, 2022 in Canada ⋅ ⛅ -7 °C

    Intussen het my bagasie mos verlore geraak "and now I travel light". Soos met enige ding in die lewe, is daar voor en nadele.
    My 1e sneeu wat ek gesien het, was toe die vliegtuig begin sak het vir landing. Na al die uitdagings en ure op lughawens was ek só verlig om vir Betsie te sien! Ons moes roer, want ons moes nog betyds by die veerboot kom om na die eiland oor te gaan. Ek het darem gou my 1e twee naby-sneeu foto's so in die gejaagdheid geneem! Oral was bekommernisse oor n moontlike sneeustorm wat almal kan vaskeer. Tot na 10 (aand), gewag om op ferry te gaan. Nogals lekker koud toe ons op ferry afklim om iets warms te gaan soek. Hot choc en poetien (chippies met "cheese curd"), was net die regte ding. Op die eiland was dit nog bietjie meer as n uur tot by Bets en Paul se huis. Ons het na 02:00 by die huis gekom... tevrede en doodtemoeg ... soos baie lanklaas in my lewe!Read more