Satellite
Show on map
  • Day 5

    Vancouver... uiteindelik

    December 24, 2022 in Canada ⋅ 🌧 4 °C

    Ek was só bly om vir Betsie op die lughawe te sien! Skielik gevoel dat als nou OK is. Ons moes roer om betyds by die veerboot te kom. Net na 22:00 was ons op veerboot... skielik winter! Ons het iets warms gekry om te eet. Hot choc en poetien was skougehalte! Na 02:00 by die huis gekom... lieflik en doodtemoeg!
    Ek het eers net voor 10:00 wakker geword. Bederf met die mooiste uitsig en n lekker koppie koffie. Klaargemaak om dorp toe te gaan. Ek was verbaas om te sien Paul laai n "cooler box" agter op sy bakkie... ek het gedog als is mos koud genoeg?! 😆
    Groot was my verbasing toe ons langs pad stop, Bets uitspring en pos uithaal! Nog meer verbaas om te hoor Kanada se posdiens funksioneer ten volle en effektief!
    Kyk hoe mooi is die kragbokse... mooi oorgetrek met foto's van wat eers in daardie kragboks se area was! Al wat ons in SA ken is kragbokse met "Same day abortion/ lost lover/ ... enlargements" skewe vieslike papiere, op. 🤑
    Gou saam gaan kruideniers koop en n paar sagte, warm skoene vir my. Tuis het ons die melk sommer in die "buite yskas" gebêre!
    Read more