Die ferry en "Fly over Canada"

December 29, 2022 in Canada ⋅ 🌧 5 °C

Gister oggend @8 weg om met die ferry van die eiland na die vasteland te gaan. Ons 1e sonskyndag! Dit was besonders mooi. Nadat ons ontbyt op die ferry geëet het, het ek buite op die dek geloop en kon net nie genoeg kyk nie. Is nogals koud as mens buite in die wind staan! Binne die ferry is dit lekker warm. Die natuurskoon is besonders!! Uur en n half later vaar ons toe by Vancouver in. Byna konsternasie gewees toe ek en Bets mekaar oppad na die motor verloor! Toe ons mekaar nie kry nie, mik ons albei toe na haar motor toe... elkeen in die hoop om die ander daar te vind... en toe kry nie een van ons mekaar, of haar motor nie! Na bietjie benoudheid, siende die ferry al besig was om te parkeer, was ons baie bly om mekaar te sien en kort daarna kry ons toe haar motor!
    Reguit na die Imax vertoning " Fly over Canada". Wat n belewenis!!! Ons gordel vas, "vlieg" oor dele van Kanada terwyl ons die arktiese wind voel, die prairies se gras ruik, misreën op ons voel en die mooiste natuurskoon bewonder. Dit was waauw!!! Ook my 1e bruin beer en ysbeer ontmoet!