Verjaardag Marjon en walvishaaien!!!!

August 23, 2016 ⋅ 🌙 28 °C

Vandaag, op de dag dat mijn lieve Marjon 50 wordt (!!!!!) Sta ik met Bente om 6.45 klaar om met een taxi naar de haven te worden gebracht om met een boot een tocht van ruim 2.5 uur te maken (enkele reis😯) , op zoek naar walvishaaien. Toen we de walvishaaien eenmaal gespot hadden ging onze reislijder 😉 steeds met 2 personen het water in als er een walvishaai vlak bij de boot was. Om de ca. 5 min werd er gewisseld. Met de Gopro in de aanslag hebben Bente en ik leuke filmpjes gemaakt van de walvishaaien die wij zagen van zo'n 10 meter lang!!!!! Sommigen met hun baby op hun lijf "geplakt". De 2e keer kwam hij wel heel dicht bij en zwom er ook nog een nurse haai van ruim een meter onze kant op. 🤘.
    Op de terugweg nog gestopt om ergens op zee te snorkelen, waar we 2 grote roggen zagen zwemmen en wat we ook konden vastleggen met onze gopro. Daarna in een lagune gestopt om te lunchen; cheveche, koude stukken vis met rode ui, tomaat en limoensap. Best lekker vond ik, Bente vond van niet, dus die at veel nachos met cola.
    Om 15.30 waren we weer terug bij het hotel. De kapitein zette ons af op het strand voor ons hotel.
    Marjon heeft met Sterre haar verjaardag relaxed doorgehouden bij een leuke strandtent een stuk verder op met een groot schommelbed mochitos, wit strand en turquoise blauwe zee!😎👙⛱🏝🌅