Satellite
Show on map
  • Day 11

    vertrek naar Tulum

    August 24, 2016 in Mexico ⋅ ⛅ 17 °C

    Na het ontbijt rustig de spullen bij elkaar gepakt om de boot van 11.00 te nemen, terug naar het vasteland. Daar pakken we onze auto weer op die we daar voor 50 peso per dag ergens geparkeerd hadden. Onderweg nog gestopt bij een aardewerkenwinkeltje waar ik perongeluk een groot beeld aanraak wat vervolgens op de grond kapot valt. Nadat de 2 mannetjes kwamen aanrennen zei ik dat ik het beeld wel zou betalen, maar toen hij aangaf dat deze beelden te koop staan voor ruim 4000 peso schrok ik wel even. Hij kon mij we "matsen" voor 3000 peso.😢
    Daarna verder gereden naar onze volgende locatie in Tulum. Daar aangekomen hebben we ons snel geïnstalleerd en lekker gaan zwemmen in de zee.
    Erg leuke locatie met huisjes/Cabana's op het strand met de vriendelijke en gastvrije gastheer Fabio die erg zijn best doet om het iedereen naar de zin te maken.👌
    Read more