• Day 39

Saigon este

January 14, 2015 in Vietnam ⋅ ⛅ 25 °C

A recepcios csajok (ahogyan az a kepen is latszik) egy kicsit izgatottak lettek, amikor megtudtak hogy a Tominak szulinapja van. Rogton beszereztek neki egy tortat, meg segitettek foglalni asztalt egy nagyon kellemes kis etterembe. Vacsi elott mikor indultunk volna, lekapcsoltak a villanyt a hallban, betettek a happy birthday vietnami verziojat , es odaadtak a Tominak a meglepi tortat. Nagyon aranyosak voltak!!!
    Saigon vitathatatlan elonye pl Hanoi-al szemben, hogy rengeteg kerthelysege van, mi is egy nyitott helyre mentunk. Az asztalok mellett keszitik a kajat, szoval valamennyire street food, de itt biztosan nem romlott meg a hus a tuzo napon ;)
    Tomi ledontott par Saigon sört, en koktelt toltam. Utana meg beugrottunk a szomszedos borbarba, ami nagyon europai volt. Miutan kaptam hideg proseccot, egesz kerek lett a vilag :))) aztan beszelgettunk meg egy jot az ott dolgozo nagyon kedves francia lannyal. Az eddigi utunk alatt sok kedves kulfoldivel ismerkedtunk meg. Altalanossagban elmondhato, hogy inkabb amerikaiak, ausztralok, ujzelandiak, angolok es persze oroszok utaznak erre, de semmikeppen sem kelet-europaiak, mint mi. A masik kulonbseg, hogy minimum 3honapra jonnek, de talalkoztunk olyan parral is, akik 1evig utaznak. Hoi anban a szallasunkon lakott egy uj zelandi par, akik harom(!) gyerekkel utaznak 3 hetig, amik az apukanak, aki tanar, szunet van az iskolaban. Az is kiderult, hogy ott a kozepiskolai tanarok kb 10-szer annyit keresnek, mint nalunk.
    Egyebkent nagyon belejottunk az utazasba, a kezdeti paraim mar egeszen normalizalodtak. Tudnam meg csinalni, de nem hiszem, hogy akarnam 2-3 honapnal tovabb :)))
    Most hogy kb 1%ot lattunk egy masik kontinensbol jottunk csak ra, hogy meg mennyi helyre el szeretnenk jutni!