Satellite
Show on map
  • Day 43

    Gành Dầu beach

    January 18, 2015 in Vietnam ⋅ ☀️ 28 °C

    Tomi megengedte, hogy utolag elaruljam, volt egy kemeny napja. Nalam enyhe tunetekkel jelentkezett a dolog, bar lehet hogy nem is ugyanaz volt a bajunk. Mindenesetre kb egyszerre faztunk meg, aztan a mekong riveres kirandulason gyengelkedtem, majd hasmenesem volt, de labon kihordtam. Tomit viszont elegge legyurte, es pont amikor a szigetre repultunk, lazas volt, hasmenessel, hanyassal. Gyorsan legugliztam a tuneteket, es orommel allapitottam meg, hogy a malaria es a dengue laz nagy esellyel kizarhato.
    Szegenynek nekem kellett osszepakolni, semmi ereje nem volt, a repteren is elegge szenvedett. Meg jo, hogy csak belfoldon utaztunk, mert amugy a hökamerakon lehet fennakadt volna. A repules ide kb 40perc volt, egesz veletlenul a veszkijaratos sorban ultunk, ugyhogy legalabb öröm jutott az ürömbe.
    Amint a szallasra ertunk, le is fekudt, es estig aludt. Mara szerencsere mar jobban lett, meg amugy is egesz nap relax program volt, es a wc-tol sem tavolodtunk el ;)) en visszatertem a whiskey cola rutinomhoz, az eddig mindig bevalt. Meg var rank egy behutott jo fajta uveg prosecco, csak a Tomi legyen hundert prozent.
    Read more