Satellite
Show on map
  • Day 4

    Hualien dag 2

    October 29, 2017 in Taiwan ⋅ ☀️ 20 °C

    40km gefietst. Schat ik. Joy schat 5 km maar Joy denkt ook dat een gemiddeld huis 3 mensen op elkaar groot is oftewel 28 meter hoog. Dus ik zou op mijn schatting afgaan (ik heb het stiekem ook uitgerekend met google maps ik vogelvlucht).

    Wij zijn in oost Taiwan nu, een stad genaamd Hualien.

    Gisteren gingen we naar Taroko gorge, een nationaal park met rotsen van marmersteen, heel erg mooi. Er was een muziekfestival met klassieke muziek en dat had wel iets zo in de groene marmerbergen.

    Vandaag gingen we op een fietstocht op de mountainbike. Zee aan de rechterkant en de jungle en bergen links met geen kat op de baan, zeer magisch. Er was wel waanzinnig veel wind wat zorgde voor metershoge zeegolven maar ook voor een sterke tegenwind op de terugweg. 'S middags staken we ons vol met dumplings voor nog geen 3 euro voor ons tweetjes.

    Morgen keren we terug naar Taipei om dan door te gaan naar Tainan, grote omweg maar het kan niet anders.
    Read more