Satellite
Show on map
  • Day 5

    Tainan

    October 30, 2017 in Taiwan ⋅ ⛅ 21 °C

    We hebben 475 km afgereisd vandaag.

    We zijn aangekomen in Tainan, het Kyoto van Taiwan. Gewoon omdat ze hier veel oude tempels hebben. We hebben er al 2 bezocht en eerlijk gezegd zijn die in Taipei mooier. Morgen doen we er nog enkele en keren dan 's avonds met de high speed rail (de shinkansen van Taiwan) terug naar Taipei waar we nog 2 keer slapen voor we naar Busan vliegen.
    Ik heb vandaag al 3 donuts gegeten en heb er nog 2 gekocht. Joy vindt dat ik wat aan het overdrijven ben en vraagt zich af waar ik die steek. Mijn filosofie is: je weet nooit wanneer je laatste keer donuts eten is dus geniet ervan.

    We vertrekken zodadelijk naar nog een night market om weer eens lokaal en hopelijk lekker te eten.

    Ik nam vandaag geen foto's want 80% van onze dag was in de trein zitten, sorry!
    Read more