Exeter

August 19, 2023 in England ⋅ 🌙 18 °C

The day after...
    Vanochtend wakker geworden met een katerig gevoel. Ten eerste natuurlijk omdat we niet meer op de plek zitten waar we willen, maar ook omdat we nu dingen bedenken die we nu anders zouden hebben kunnen doen. Want moeten we nu echt 5 nachten in dit hotel blijven? Hadden we niet toch iets dichterbij iets kunnen vinden? De hele afwasteil staat nog op de camping, met koffiepercolator erin.
    Maar goed, gisteren gedaan wat we dachten dat het beste was.
    Gelukkig was er in het hotel een conferentiezaal vrij vandaag, hier hebben we de luchtbedden uitgelegd en de slaapzakken uitgehangen.
    Ook zijn we naar een laundrette gegaan om de hele natte was uit te wassen en te drogen.
    Dus aan het eind van de dag is gelukkig alles droog en eventueel zelfs uitgewassen.
    Wat wel grappig is, wij hebben meerdere keren gezegd dat het jammer is dat we vandaag een saaie dag hebben. Wat blijkt? Veerle en Jelte vinden het heerlijk, een hele dag niets doen en gewoon een beetje rondhangen en spelen in de hotelkamer haha.

We zijn nog lekker gaan uiteten bij een soort pub, weer heerlijk gegeten. Helaas de dag wel in stijl afgesloten door eerst nog met de bumper over de stoeprand te schaven, waardoor de binnenkant van de wielkast eraf is gevallen.
    Vanaf morgen hebben we wel weer leuke plannen, dus hopelijk is dan ook de pech weer voorbij!