sentosa island.

July 13, 2016 in Singapore ⋅ ⛅ 27 °C

Vandaag naar waterpretpark adventure cove geweest. Het ligt op sentosa eiland en is één groot fun paradijs. Toen we net 2 minuten binnen waren werd er om geroepen dat alles gesloten was ivm onweer. Na 2 uur wachten en een paar flinke buien ging alles weer open. Eerst zijn we gaan snorkelen in een mega groot aquarium met heel veel vissen echt mooi. Alleen de pijlen op de grond vond ik wat overbodig. Na het snorkelen lekker gezwommen en gegleden. Na het spetter plezier door naar de luge dit is een soort zeepkist waar je een berg mee af rijdt maar dan veiliger. Om er te komen hebben we de monorail genomen deze rijdt gratis over het eiland heen. Daarna met een stoeltjeslift omhoog helm op en gaan. Het gaat nog best hard maar het duurde niet zo lang. Daarna gegeten op het strand en daar waren eindelijk Nederlandse kinderen. Stijn en Emma lekker spelen met zijn allen. In de avond naar wings of time geweest dit is een verhaal dat met veel licht water en vuur effecten wordt neer gezet erg mooi. Daarna weer lekker naar huis en douchen en slapen. Morgen alweer de laatste volle dag in deze fantastische stad.Read more