massage reizen en ubud

July 19, 2016 in Indonesia ⋅ ⛅ 24 °C

Vandaag gaan we naar ubud. Eerst nog even lekker ontbeten en daarna had ik een uur een Balinese massage. Alice had ook nog een nek en schouder massage. Om 12:30 stond onze trouwe chauffeur al klaar en met een paar stops om nog wat te kopen gingen we richting Ubud. Het verkeer schiet niet echt op dus duurt 60 kilometer ongeveer 2 uur. Vlak bij Ubud nog lekker geluncht. Er waren daar ook nog wat dieren en een zwembad. Het lag prachtig tussen de rijstvelden. Daarna door naar onze villa, het was even zoeken maar we hebben het gevonden. De villa is alleen te bereiken met een scooter fiets of lopend. Onze contactpersoon bracht ons met de scooter. De eerste rit met Emma en Stijn op één scooter. Daarna Alice en daarna ik en daarna onze rugzakken. De villa is echt super mooi. Zwembad buiten douche ligbad buiten keuken echt super. Na lekker gezwommen te hebben en weer fris en fruitig gedoucht gingen we om de hoek wat eten. Zaklampen mee want het is best donker. Op de achtergrond hoor je kikkers en andere dieren. De villa ligt midden tussen de rijstvelden. Op de weg terug ons ontbijt besteld dit wordt morgen bij ons bezorgd.Read more