scooterdag en familie bezoek

July 20, 2016 in Indonesia ⋅ ⛅ 25 °C

We wilde eigenlijk een fiets huren maar onze gastheer kwam met een scooter aan. Ook goed. Alleen geen helmen voor de kinderen die hebben ze hier niet. Oja eerst was nog het heerlijke ontbijt dat bezorgd werd helemaal lekker. Nu op weg met de scooter lekker tuffen tussen de honderden andere scooters maar het wendt snel en we rijden niet zo snel. Eerste stop koninklijk paleis. Daarna de lotus tempel erg mooi. Even wat drinken en door naar de ubud markt wat veel winkeltjes heb je daar. Toen naar Bali budha om wat te eten. Alice en ik waren hier 14 jaar geleden ook, leuk om terug te zien en te proeven. Daarna door naar het apenbos. Er lopen hier heel wat apen los en de natuur is echt schitterend ik voelde me net tarzan. Na de apen een lekker stukje touren door de rijstvelden. We moesten wel 2 keer even stoppen voor een hoosbui. Bij de 2de stop maar gelijk een regenpak gekocht. Terug naar huis omkleden en we wilde net gaan toen brak de lucht open wat een plensbui. We moesten een half uur wachten tot het weer droog was en gingen naar de oom en tante neef en nicht van Alice. We hebben lekker met zijn allen gegeten en daarna terug naar huis en alles snel op één oor want morgen om 9 uur staat de taxi klaar om ons naar de olifanten safari te brengen. Tot dan.Read more