olifantje rijden en meer

July 21, 2016 in Indonesia ⋅ ⛅ 28 °C

Vandaag vroeg op. Om 9 uur kwam onze driver. Voor die tijd nog snel ontbijtje besteld hier om de hoek. Het smaakte weer heerlijk. Na een mooie rit van ruim 30 minuten door rijstvelden en tempels veel verkeer scooters en meer kwamen we aan bij de olifanten safari. Het is echt voor toeristen maar zo vaak kan je niet op een olifant rijden. Het park is niet zo groot. Er was eerst een show erg grappig om te zien. Olifanten die schilderen voetballen en basketbal spelen. Daarna olifanten aaien en eten geven. 3.50 per bak eten. Maar Stijn en Emma vonden het super dus 2 bakken eten gekocht. Na dit alles de safari op de rug van een olifant. Wij zaten op lady Gaga. Je loopt mooi door een bos heen en aan het eind zelfs door het water. Na dit alles door naar de rijstvelden, daar wat gegeten met een fantastisch uitzicht. Ook nog even over de velden gelopen. Daarna door op gitaar jacht. Emma wil heeeeel graag een gitaar en onze chauffeur wist wel een winkeltje. Het was niet echt een winkel maar meer een fabriekje. Ze hebben zelfs extra een dolfijn en Emma jaar naam er op ge airbrusht. Stijn nog even een sier surfplank gekocht. Kosten niet zoveel. Toen naar huis en nu relaxt in de tuin aan het zwembad met 2 plonzende kinderen voor ons.Read more