Satellite
Show on map
  • Day 45

    surfen en scooteren.

    August 1, 2016 in Indonesia ⋅ 🌙 26 °C

    Vanmorgen om 10 uur gingen Stijn en ik op surf les. Eerst op het droge daarna voor het echt. Surfen is echt moeilijk. Stijn had het snel door en stond bij iedere golf maar ik heb nog heel wat lesjes nodig ben ik bang. Stijn had een eigen leraar bij zich die hem ook iedere keer terug bracht. Ik moest dat steeds zelf doen. Aan het eind was ik kapot maar 3 keer gestaan op een goede golf. Als je eenmaal staat en met de golf meegaat is het echt gaaf. Daarna douchen en op de scooter het eiland rond. Eerst lunchen bij eco Bali lekkere yoghurt met fruit. Daarna richting mangrovebossen maar helaas was het laag water en stond het droog. Toen door naar het buur eiland ceningan. Met de scooter over een gammele hangbrug. Daar een rondje gereden wat gezwommen gedronken en naar de blue lagoon geweest. Het water is er echt mooi blauw. Toen weer terug en eten bij de nummer 1 van Tripadvisor echt heerlijk. Spareribs vielen zo van het bot. Toen richting huis om aan het strand nog een ijsje milkshake te eten. Daarna douchen en naar bed. Morgen weer terug naar Bali.Read more