bakkie bootje Sanur

August 2, 2016 in Indonesia ⋅ ⛅ 27 °C

Vandaag gaan we dit kleine paradijs weer verlaten. Emma nog even knuffelen met chino haar knuffel hondje. Toen naar het strand toe waar de golven ons tegemoet kwamen het is bijna nieuwe maan dus dan zijn er extra hoge golven. Bakkie gedaan bij Hai Bali en de jongens lekker in het zwembad daar en wij lekker in de zon. Op tijd wat gegeten en toen naar de boot. De boot ligt gewoon aan het strand maar door de golven was het lastig instappen. Maar iedereen aan boord en we gingen, met een noodgang over de golven. De boot klapte er flink op los maar na 45 minuten bereikten we het strand van Sanur. Het uitstappen ging hier wat beter. Taxi naar ons hotel en daar hebben we een echt balinees huisje. Het ziet er mooi uit. De kamer was nog niet klaar dus even ijsje eten en shoppen. Door al dat shoppen komen we ruimte tekort en hebben we maar een extra koffer gekocht. Toen terug en genieten van ons zwembad. Emma is aan het masseren en heeft ook een Australische vrouw gemasseerd. Daarna douchen en op weg naar een restaurant. Lekker gegeten bij the porsch toen terug, nog even wijn en bier inslaan en zo alles weer naar bed doen de jongens zitten nu even lekker tv te kijken. Morgen misschien weer een scooter huren maar dat zien we morgen wel weer.Read more