zeeschildpadden en strand

August 3, 2016 in Indonesia ⋅ ⛅ 26 °C

Vanmorgen lekker uitgeslapen. Daarna simpel ontbijtje. Toen op de scooter naar turtle opvang. De rit was over de doorgaande weg dus vrij druk maar we hebben het weer gered. Bij de zeeschildpadden opvang halen ze de eieren van het strand en deze worden hier dan uit gebroed erg mooi om te zien en ook goed dat ze dit doen. Wij hebben dan ook een zeeschildpad geadopteerd de jongens gaven hem of haar de naam rose. Ze mochten er één in een emmertje doen en toen naar het strand. Net voordat we weggingen mochten ze er nog één meenemen om vrij te laten. Dus wij op de scooter met de emmer naar het strand toe. Stijn en Emma mochten ze loslaten echt een mooi gezicht. Je hebt echt het gevoel dat je met iets goeds bezig bent. Na een paar golven zagen we ze niet meer. Dus lekker terug naar Sanur om iets op het strand te eten en daarna heerlijk op het strand te liggen. Toen terug naar huis even plonzen in het zwembad douchen en door. Met zijn allen naar de massage salon. Heerlijk is dat. Toen hapje eten ook weer lekker en nu ligt alles plat. Morgen alweer de laatste dag hier. Wij willen echt niet weg maar helaas het vliegtuig wacht niet.Read more