Yeahhh we zijn er.

July 10, 2017 in Sri Lanka ⋅ ⛅ 27 °C

Na een lange maar fijne reis dankzij de emirates zijn we toch eindelijk in Sri Lanka. De vluchten waren goed op tijd en de service erg goed. Ook eten wn drinken was top. Maar het mooiste vond ik toch wel wifi aan boord. Gewoon appen op 11 kilometer hoogte. Echt ongelooflijk. Na de landing op Colombo en de nodige douane dingen zou er een transfer klaar staan. Maar helaas even vergeten of geen idee. Snel 2 sim kaarten gehaald en de atm leeg getrokken. En naar buiten toe. Pffff best warm en klam maar goed te doen met lange broek en nikes aan. Even een taxi scoren en op weg naar Negombo. Onderweg veel getoeter flink in de ankers omdat iemand nog wel even inhalen kon. Maar na ruim 20 minuten waren we er. Mooi appartement met zwembad midden in de toeristische hoek. De taxi koste ongeveer 11 euro. Viel mee. Snel de rugzakken afgegooid even wat drinken en door naar een restaurant. Prego is het geworden de jongens pasta en pizza enbwij een heerlijke vis. En vis hoort te zwemmen dus een lekkere grote tiger bier erbij. Is best te drinken. Toen naar huis tanden poetsen en slapen onder de klamboe en gelukkig airco. Papa en mama nog even appen enz en dan ook naar bed. Morgen gaan we eens kijken bij het licht hoe alles eruit ziet. Nou tot morgen en welterusten.Read more