Dagje Kandy

July 21, 2017 in Sri Lanka ⋅ ⛅ 29 °C

Vanmorgen lekker uitgeslapen en om half 9 een heerlijk ontbijt gekregen met zoete aardappel en andere lekkere dingen. Daarna met de tuktuk naar de botanische tuinen. Erg mooi daar mega grote bomen en bamboe en palmbomen en ook heel veel vliegende honden. Dat zijn grote vleermuizen. Ook de orchideeën tuin was eeg mooi. Toen met de stadsbus naar het centrum toe. 5 kilometer koste 30 cent met zijn vieren. In het centrum eerst even gegeten en toen in de hoogste grootdte achtbaan van Sri Lanka. Oja er is er maar 1. Mega klein maar de jongens wilde er graag in. Toen nog een beetje in de rondte gelopen en bij het meer gekeken. En doorgelopen naar een dakterras waar We even uit konden waaien. Toen de tuktuk naat de nr 1 ijs winkel. Hier wordt ieder ijsje apart klaar gemaakt. Erg lekker. Toen weer door naar een tempel waar we niet in mochten. We hadden eigenlijk wel weer zin inbdie lekkere burger van gisteren dus zijn we daar maar heen gegaan om weer een heerlijke burger te eten. Toen auto terug en nu ligt alles plat en wij lekker een biertje en een wijntje die we bij de wijnhandel hebben gekocht. Nou tot morgen.Read more