• Day 23

De trein.

July 25, 2017 in Sri Lanka ⋅ ☁️ 21 °C

Vandaag gaat het gelukkig goed met Stijn dus om 11 uur stonden er 2 tuktuks klaar om ons naar het station te brengen 10 kilometer buiten Nuwara Eliya. De natuur is echt wonderschoon al die thee plantages en bergen met groen super mooi. Om 12.45 kwam de trein naar Ella we hadden 1ste klas dus de stoelen waren gereserveerd. De trein reis is adembenemend mooi. Tunnel in tunnel uit. En dwars door bergen met watervallen en thee plantages. Na ruim 2 uur kwamen we aan in ella. Ella is een echt backpackers dorp en de sfeer is erg chill. Onze kamers hebben erg mooi uitzicht op de bergen. We hebben zelfs een mini ligbad. Na het badderen zijn we naar het dorp gelopen en hebben we plaats gekomen bij chill. Erg leuke tent alleen jammer dat iedereen al gegeten had en dat mijn pizza maar niet kwam duurde bijna 2 uur vanaf bestellen maar ja ik had een biertje dus wat maakt het uit. Nu ligt alles plat en zitten wij onder een mooie sterrenhemel. Morgen rondje Ella doen. Tot dan.Read more