Dag tripje

July 24, 2018 in Thailand ⋅ ⛅ 27 °C

Vanmorgen vroeg op want om 8 uur ging ons busje naar erawan watervallen. De dag begon met wat regen. Na een uurtje rijden waren we er. Wat gaaf en mooi. Er zijn 7 watervallen en wij zijn tot de 5de gekomen. Het was soms echt klauteren omhoog. Bij de 5de waterval hebben we gezwommen er zwemmen daar ook vissen die aan je sabbelen vooral voeten en handen vinden ze lekker. Toen weer afzakken naar nummer 2 en daar nog plonzen. Toen omkleden en een happy fried rice gegeten. Toen weer een uur in het busje om naar de hell fire pass te gaan. Indrukwekkend om te zien hoe ze daar onder bizarre omstandigheden moesten werken. Daarna door naar de death rail. Mooi stuk rails met een houten brug. Daar was ook een grot met een Buddha. Om 4 uur in de trein om over de houten brug te rijden. Daarna nog over de Bridge over de river kwai gelopen en onze tour was klaar. Thuis douche omkleden biertje on the side hapje eten pizza en een back massage heerlijk. Nu alles plat en wij lekker aan een soda en een Chang op ons terras met uitzicht op de kwai. Morgen gaan we naar een waterpark tot dan.Read more