Chiang Mai

July 27, 2018 in Thailand ⋅ 🌧 26 °C

Na een redelijke nacht geslapen in de trein waren we eindelijk in Chiang mai. Uit de trein taxi spullen dumpen en ontbijten. Daarna door de oude stad gelopen waar je werkelijk van de ene ahhh in de andere ohhh valt. Wat een mooie tempels hebben ze hier. En omdat het vandaag Buddha dag is zijn ze ook allemaal goed bezocht en doen de monniken ook hun werk goed. Wat grappig is, is dat er van de top monniken een wassen beeld is gemaakt net echt. Daarna een Thaise massage gedaan van 1 5 uur. Pfff wist niet dat ik zo lenig was. Daarna een crêpe gegeten. Nog even een tempeltje on the side en op naar ons appartement voor de komende 4 nachten. Appartement is erg mooi en de jongens gingen gelijk zwemmen. Daarna lekker douchen en op naar de night market. Ff lacoste polo gekocht en heerlijk gegeten bij de food court. Nu weer terug thuis. Zo alles plat want morgen worden we om 8 uur opgehaald on te zipplinen. Oja geen biertje gehad vandaag ivm Buddha dag. Morgen om 13 uur mag het weer. Morgen is het ook koningsdag hier. Tot dan.Read more