Zweven door de jungle.

July 28, 2018 in Thailand ⋅ ⛅ 24 °C

Vanmorgen stond het wekkertje om 7 uur. Snel eruit op de fiets naar de 7 eleven voor tosties en koffie. Want om 8 uur werden we opgehaald om te gaan zipplinen. Na een uur rijden waren we er. Alles aan helm op in de pickup naar boven en gaan. Wat gaaf om zo tussen de bomen te zweven. De begeleiding was erg leuk en veilig. Ze waren met 2 man en je zat altijd vast. Na ruim 1,5 uur zipplinen door de jungle waren we helaas klaar en moesten weer terug. Eerst daar nog wat eten en daarna weer een uur terug rijden. In de middag regende het best dus lekker even bijkomen in ons mooie appartement. Rond 5 uur zijn we naar de saterday night market gegaan. Erg druk maar ja je moet wat doen voor koopjes. Ook lekkere street food gegeten. Om 6 uur klonk het volkslied en iedereen staat dan stil. Speciaal voor kings dag.
    Na heen en weer geschuifeld te hebben over de markt zijn we nog bij de zilveren tempel geweest. Er was net een dienst bezig waar alle mensen een touwtje om hun hoofd hadden. De zilveren tempel werd steeds verlicht met een andere kleur erg mooi. Toen tuktuk terug en nu alles plat en wij beentjes omhoog op de bank. Tot morgen.