Aquarium

August 9, 2018 in Thailand ⋅ 🌬 26 °C

Vanmorgen eerst ontbijt daarna door naar onze transfer naar de boot waar we vandaag op 5 punten gaan snorkelen. Eerste stop 2 eilanden met een strandstrook ertussen. Wij naar boven klimmen voor een mooi uitzichtpunt. Daarna snorkelen. Erg mooi maar best druk. Je ziet van alles koraal vissen groot en klein echt heel mooi. Toen aan boord wat eten. Rijst met kip en ei. Toen door naar de volgende stops. Iedere stop was weer anders de ene diep de andere veel koraal de andere enorme scholen vissen en we hebben ook nog een haai en een zeeschildpad gezien. En natuurlijk van de boot duiken erg fijn. Om 1730 waren we klaar naar huis plonzen in het zwembad douchen en eten. We hebben het vanavond westers gedaan pizza en pasta. Nu ligt alles plat en wij zitten op het balkon met lekkere muziek vanaf de poolbar. Morgen laatste dag hier dus ff kijken wat we gaan doen. Oja het weer was super. Toen we wakker werden plensde het erg maar de rest van de dag droog met zelfs een waterig zonnetje.Read more