Wat een regen

July 23, 2022 in Thailand ⋅ ☁️ 24 °C

Vanmorgen een heerlijk ontbijt echt lekker met kaas worst fruit echt heel lekker. Daarna zijn we met de eigenaar gaan fietsen door het oude dorp. Eerst naar de rubber bomen en andere gewassen gekeken toen naar een zaterdag school waar ze al tekenend Engels leren. Wij mochten ook even verven. Na de verschillende foto sessies gingen we door naar een weverij. Emma mocht achter het weeftouw zitten en deed dat goed. Daar nog wat gekocht en we mochten ook nog bij iemand binnen kijken. Daarna nog een rondje gefietst en door met de auto naar een nationaal Park waar een soort mini Karst gebergte is. Je wordt dan met een trekker omhoog gebracht om van het uitzicht te genieten. Maar dat ging helaas niet door want de regen kwam met bakken uit de lucht. We hebben nog wel even gewacht maar het werd echt niet minder. Snel in de auto gestapt en rustig terug gereden. De weg leek wel een rivier. Op de terugweg werd het gelukkig steeds droger en zijn we gestopt bij een apen tempel. Daar zijn enorm veel apen die door de monniken gevoerd worden. We hebben de apen maar uit de auto bekeken. Ze sprongen ook op de auto. Toen door naar de tenten om even te relaxen. Het avondeten was ook weer fantastisch en nu zitten we voor de tent. De regen valt weer naar beneden. Morgen weer door. Tot dan.Read more