Dagje Phuket

July 28, 2022 in Thailand ⋅ ⛅ 30 °C

Vanmorgen na het ontbijt een grab naar het vliegveld genomen om onze huurauto op te halen. Weer een mooi bakkie. Toen door naar Phuket old city daar eerst wat gedronken en een pannenkoek gegeten. Toen wat in de rondte gelopen tot we bij een mannetje kwamen die ons wel in de rondte wilde rijden het was een soort mini busje maar van binnen aardig gepimpt we konden met bluetooth verbinding maken en zo zelf muziek afspelen. Eerste stop monkey hill mooi uitzicht en wel zeker 1 aap. Daarna door naar een mooie tempel. Daarna konden we kiezen waar we heen wilde Stijn wilde graag naar de Snake farm. In Sri Lanka ook geweest dus we verwachte er eigenlijk hetzelfde van. Niets is minder waar. We kwamen in een hoek waar je naar een apen show kon ook op olifanten rijden en wij dus bij de Snake farm. Snel even gekeken in de hokken en daarna de show. Echt walgelijk. Dus snel door naar de old town. Daar wat gegeten en nog wat oude gebouwen bekeken. Toen in de auto afkoelen en richting de zittende Buddha. Daar aangekomen was het al 5 uur. Wij lekker een rondje gelopen. Het uitzicht is fantastisch mooi en de Buddha erg groot. Toen terug naar ons appartement en wat eten naast ons. Daarna nog plonzen in het zwembad en douchen en naar bed. Morgen naar het waterpark. Deze is pas vanaf 22 mei dit jaar open dus ben benieuwd. Tot morgen.Read more