• Day 8

Terug naar huis

September 5, 2018 in Belgium ⋅ ⛅ 21 °C

Na een nachtrust even goed, maar NIET beter, als in de nomadsbus! Ga ik voor een traditioneel ontbijtsbuffet naar het restaurant, ik mis de speciale ontbijten van Val al! Maar het is wel vroeger klaar en rond 9 u ga ik gepakt en gezakt naar de luchthaven. Dat zou niet gelukt zijn in de bus zonder iedereen te storen.
    De incheck gaat wat moeilijk ik weet niet hoe een digibeet het zou moeten doen en veel hulp was er niet beschikbaar. Het duurde even eer ik mijn bagage kon droppen, het is een kleinere luchthaven type Charleroi en je bent al vlug uitgewandeld. De rest van de dag loopt zoals gepland: 55’ vliegen naar Oslo, 3,30u wachten en 1,55u vliegen naar Brussel waar Dirk mij komt oppikken.
    Besluit: het was een positieve ervaring qua aanpassing aan onbekende mensen op een kleine ruimte. Omdat het weer mee viel waren we steeds buiten als de bus stopte en dat was gezond. Het contact met de frencies was beetje onpersoonlijk maar met Jessica was het leuk wandelen en Tim, Val en Fenna waren goede gastheren. Voor mij mochten er vlugger beslissingen genomen worden en was de laid back soms te veel aanwezig. Dat was ook de reden dat ik zoveel alleen op weg was.
    Ik zou de manier van reizen opnieuw doen in een ander interessant gebied!