• Day 3

Naturwanderweg Olšina

June 27, 2021 in Czech Republic ⋅ ⛅ 21 °C

Für den letzten Tag haben wir einen kürzeren Wanderweg gewählt. Der Naturwanderweg Olšina hat direkt an unserem Stellplatz angefangen und vor allem die erste Hälfte hat vieles den Kindern angeboten. Es ist ein schöner Spaziergang durch unterschiedliche Landschaftsarten des Schwarzwalds, mit aussichten auf den Teich. Wer ein bisschen Geduld hat, kann ausser zahleichen seltenen Pflanzarten wohl auch einige Tiere beobachten :)
    Unser Kleinste hatte die letzen Kilometer schon zu tun (wahrscheinlich war er noch müde nach gestrigem 14Km langen Spaziergang), aber auch nach ein bisschen Knatschen haben wir unser Ziel erreicht und grosses Eis bestellt. Danach war alles wieder gut..

Strecke: 7,4 km
    Unsere Zeit: 2,5 Stunden
    Eintritt - kostenlos

-------------------------------------
    Na poslední den našeho výletu jsme si naplánovali kratší procházku okolo rybníka Olšina. Naučná stezka Olšina začala přímo u našeho stellplatzu a hlavně v první polovině je velice zajímavá pro děti. Jde o krásnou procházku všemi různými typy šumavské přírody s vyhlídkami na rybník. Kdo má trochu trpělivosti, může asi pozorovat vedle spousty vzácných rostlin i různé druhy živočichů.
    Mathisovi daly už poslední kilometry celkem zabrat ( asi se ukázalaa únava po včerejší 14 km dlouhé túře), ale s trochou kňápání jsme zdolali cíl a objednali velkou zmrzku. Pak už bylo zase vše v pořádku..