• Day 3

יום ראשון: מזון

September 18, 2016 in Denmark ⋅ ☁️ 14 °C

אז ארוחת הבוקר הייתה קצת יקרה נוכח הלא מלא אוכל, עלתה 135 קרונות (=81 שקלים) וכללה חביתה טעימה להפליא, בייקון קצת קשה, נקניקיה חריפה אז הל, כוס מיץ בריא סחוט (לא ברור לי מה הפירות שהרכיבו אותו אבל היה שם פאקינג ג'ינג'ר), כוס קפה, מוזלי עם מלון ואוכמניות (חמוד) ופנקייקים אוורייריים ופלאפיים נורא עם אינספור סירופ מייפל.

שתי כוסות השוקו הכי טעים ששתיתי אי פעם, נקנו מ-Espresso Huset. מאמינה (בסדר נו בני גילה לי 😞) שהטריק הוא שהם השתמשו בקקאו במקום במקבילה שלהם לשוקולית. עלה 60 קרונות (=36 שקלים). מריר, עשיר וחמים.

ארוחה חסרת תמונה בכריסטיאניה: צלחת שהכילה מלא אוכלים מבופה במסעדה חמודה בכריסטיאניה. כללה תפו"א מוקרם בשמנת, פשטידת פטריות, קציצת גרעינים (בהיעדר הסבר מוצלח יותר), ירקות מוחמצים, אורז עם זעפרן, סלק וצלחת מרק עגבניות כושלת (טעם לא ברור) אך מחממת. הגיעה עם פרוסת לחם מדהימה מרוחה בחמאה בכמות שמספיקה לצריכה של שנה עבור מספר מדינות עולם שלישי. עלה 141 קרונות (=84.6 שקלים), לא היה מדהים, אבל הטעמים היו מגוונים וחדשים ברובם והחוויה הייתה מעניינת.

מלא berries! תותים, אוכמניות ועוד סוג שלא ברור לי מה שמו בעברית. תכננו לשמור אותם למאנץ' אבל בסוף סתם זללנו אותם בחדר. עלה 40 קרונות (=24 שקלים) והיה חמוץ ומתוק וכיפי.

קרפ נוטלה בננה - אז השונה בהכנה שלהם זה שהם חוצים את הבננה לאורך ומקפלים סביבה את הקרפ. היה טעים כמו שרק קרפ בננה נוטלה יכול להיות. עלה 35 קרונות (=21 שקלים).

ילדה שמוכרת עוגיות! לא קנינו ממנה אבל יוזמה מגניבה וכל הכבוד לה 🎉🎉

תמונה של בני שבע וטוב לבב.