Satellite
Show on map
  • Day 28

    Magnetic island

    September 5, 2015 in Australia ⋅ ⛅ 20 °C

    En ik kwam maar niet terug op die koala's. Allereerst heb ik me de ... gelopen om koala's in het wild te spotten. Dat heeft me fantastische routes en nogal wat spierpijn gebracht. Door de geweldige uitkijkpunten en de vele wallaby's die ik tot vrienden heb gedoopt op mijn tocht, kan het me niet meer zo heel veel schelen dat ik dan toch geen wilde koala's heb gezien. Maar aangezien mijn accomodatie een eigen wild life park bezit, was dat ook geen enkel punt. Behalve het knuffelen met koala's heb ik ook veel geleerd over de kaketoes, die dus dat geschreeuw vooroorzaken en daarom eerder als plaag gezien worden, de agressieve krokodillen, waarvan ik de baby heb vast mogen houden en de wombat, waarvan ik er nog nooit eerder een gezien had en zo nog veel meer bijzondere dieren die dit land rijk is.

    Magnetic Island is een prachtig eiland waarvan je je baai na baai waant op klein geheim paradijsje door de geweldige afwezigheid van drukte.
    Read more