• Day 14

חזרנו

October 14, 2023 in Vietnam ⋅ ☁️ 27 °C

יום 12-
    נעדכן מה היה בשבוע האחרון: יומיים בסאפה של טיולים ומפלים, טרק בהא גיאנג של 3 ימים עם אופנועים שנהננו בטירוף והיה מדהים עם הצוות הויאטנמי והחברים הישראלים שלנו אלירן וחגי.
    הגענו להאלונג ביי והתחלנו קרוז כאילו פלצני אך לא ממש ושטנו ממנו לאי קאט בה שהוא אי מטורף ומהמם.
    הספקנו כשהגענו להסתובב בטיילת וללכת לים לקצת. היום החלטנו לעשות טרק יום וכדי להגיע אליו חשבנו שניסע עם קטנועים אז בבוקר עלינו על שנח קטנועים ששכרנו מההוסטל ואחרי נסיעת מבחן של 10 דקות דוריאן הטיל וטו שהוא לא מוכן לסיכון בנסיעה הזו. אז לקחנו מונית לשמורת הטבע לתחילת הטראק. הגענו ב 10:30 לקבלה, הפקידה הציעה לנו לעשות מסלול שלוקח 4 שעות לכפר ובסופו לוקחים פיירי חזרה למרכז האי. ( נחזור לזה בהמשך).
    נכנסנו לגונגל אמיתי וחי מלא בחיות ורעשים, פרפרים, צמחים טרופים ושמחנו מאוד שהגענו. לאחר כמה דקות של הליכה טל ראתה נחש קטן הולך על השביל והציעה שאולי זה מוגזם ונחזור אך דוריאן אמר בקטנה. המשכנו ללכת באזור השעה וחצי עד שקלטנו שהגונגל מלאאא במיליוני עכבישים ענקיים וארוכי רגליים בצבעים אדום וכחול עז!!!!!
    לטל היה מאוד קשה, אפילו התפרקה טיפה אך המשיכה כמו גדולה וסיימנו את הטרק בשלום.
    הגענו לכפר בשעה 14:30 שממנה אנחנו צריכים לקחת את הפיירי חזרה אך פתאום המקומיים טענו כי אין יותר פיירי והאחרון היה בשעה אחת ( כלומר ההיא מהשמורה היתה אבלה). אחד המקומיים הציע שנישן אצלו בחינם וכי יארח אותנו לארוחת ערב ומחר בבוקר ייקח אותנו ב6 לפיירי הראשון. הרגשנו אבודים ולא היה עלינו ציוד מתאים והיה לנו משבר שהכל מתחרבן.
    לאחר שדיברנו עם סוכנות רוז וההוסטל שלנו מצאנו פתרון שיציל אותנו משם והבחור שהציע שנישן אצלו השיג לנו טרמפ בקטנוע לשנינו- היינו שלושה על האופנוע. והיה קורע ומצחיק ושבר לנו את האווירה המבאסת .
    אחרי חצי שעה של המתנה בתחנת פיירי הגיעה הסירה שלנו שלקחה אותנו חזרה. לאחר שייט מופלא של חמישים דקות שבנו למרכז קאט בה.
    עייפים ומלאים בפיפי ביקשנו מויאטנמית לעשות לה פיפי בבית והיא הסכימה והמשכנו ללכת 20 דק ברגל לכיוון המסעדה שמול ההוסטל שלנו ולאחר מכן הגענו סוף סוף להוסטל שבעים ומרוצים:)
    לסיכום התחושות שלנו ליום המורכב והמדהים הזה זה שאנחנו חזקים ביחד ושומרים אחד על השני תמיד וכל חוויה רעה יחד היא פחות רעה.