• Day 16

יום 13

October 16, 2023 in Vietnam ⋅ 🌙 26 °C

יום הצ'יל האמיתי שלנו הגיע. היום החלטנו לשהות באי ולנצל את הדבר הכי טוב שיש לו להציע - חוף הים. קמנו לארוחת בוקר זריזה בקומה 8 של ההוסטל ומיד אחרי זה לקפה קוקוס של בוקר להתנעת היום. הגענו לחוף הים המשגע והתחרדנו שם עד שרצינו לאכול צהריים. אכלנו ארוחת צהריים טבעונית מגניבה ואמרנו שזה זמן מושלם לשנצ איכותי אז חזרנו לחדר.
    לחדר שותפים הצטרף אלינו היום דן, בן 27 במקור ממעלה אדומים והוא מכיר את כל החברים של דוריאן! התחברנו אליו ברגע ויצאנו לסיבוב לראות את השקיעה עם גלידת קוקוס ביד. דוריאן קנה משחק ויאטנמי להקפצות שזה כמו הקפצות עם כדור בחופי תל אביב רק עם נוצה שמחובר אליה כמה דיסקיות פלסטיק מוזרות.
    אחרי מנוחה קלה בחדר הלכנו כולם לארוחת ערב בהוסטל המקביל שהיה מושלם וגם האוכל היה ממש טעים. החלטנו להיות באווירה של הטיול הגדול ויותר לזרום על הלוז והרגשנו שזה האי המושלם ואנחנו רוצים לחוות בו יותר, לכן החלטנו לא לעלות על האוטובוס של מחר ולהיות באי עד שיתחשק לנו.
    מתחילים להרגיש כמו מטיילים רציניים שמכירים את ויאטנם ונותנים עצות לאנשים סביבנו:)