• Day 74

מחר עוברים מאוסקה להירושימה

December 13, 2023 in Japan ⋅ ☀️ 14 °C

מחר עוברים מאוסקה להירושימה. היה מאד מוצלח בסיכום באוסקה למרות שבהתחלה פחות. היו לנו ציפיות למשהו מאד שונה מכל דבר שאנחנו מכירים ובהתחלה אבא אמר שהמקום דומה מאד לעשרות ערים בעולם המערבי שהוא מכיר. אנחנו עדיין לא שותפים לסיפורים שזה משהו אחר לגמרי פה. רואים ומעריכים את היעילות, הניקיון של התחבורה הציבורית, כמויות אדירות של אנשים ברחובות (בעיקר באיזור תחנות הרכבת). חוץ מיזה דומה לשילוב של אירופה והמזרח. וברגע שיוצאים קצת מאיזורי תיירים לא מדברים אנגלית בכלל כולל צעירים.
    בבוקר התפנקנו בפנקייק אוורירי ומיוחד. בכללי היום ניסינו והצלחנו לא לאכול מרק ראמן. לא שלא היו טעימים השניים שאכלנו בימים האחרונים אלא שראמן מאד ממלא ורצינו לגוון ולהכיר מאכלים נוספים. בצהריים המלצר לא דיבר מילה אנגלית ולא היה מישהו בסביבה שדיבר אנגלית אז הימרנו על משהו שאף פעם לא נדע בדיוק מה היה (היו בו אטריות אודון והיה בסדר). ובערב אכלנו קערת ראמן ללא מרק (היה טעים ולא מפוצץ).
    ההוסטל שלנו מעולה. אנחנו בדורמס ל 8.
    לילה ראשון היינו לבד, בשני היו עוד 3 והיום לא ספרנו, תמיד היה שקט מאוד ולא הרגשנו אתההבדל חוץ מזה שאי אפשר לדבר בחדר. אלא לא מיטות קומותיים רגילות אלא מין תאים סגורים עם וילון ופרטיות. נקי.
    וכמעט שכחתי את השירותים פה. מדהימים. נקי אש. בעיקר נקי בתחנות רכבת הציבוריות שמזה התלהבנו מאוד.