Uydu
Haritada göster
  • Gün 75

Hiroshima

14 Aralık 2023, Japonya ⋅ ☁️ 13 °C

הגענו מאוסקה בשנקנסן (רכבת מהירה 300+ קמש). הייתה חוויה לראות איך הכל מתנהל (לדוגמא עומדים על הרציף וכל כמה דקות עוברת רכבת ללא מרווחי זמן כמו שאנחנו מכירים...). קנינו מראש קפה ומבחר נשנושים ולפני שהספקנו להשתעמם הגענו (330 קמ, שעה וקצת). אכלנו צהריים בתחנה בהירושימה (כן שוב ראמן) ומיד עם המזוודה נסענו לסיור מוזמן מראש במפעל מזדה. היה חביב ומרשים לראות את כל התהליך במלא מפעלים, יותר מאלף מאזדות ביום שישר מהפס עולות על האונייה ליעד (במפעל יש נמל פרטי לאוניות גדולות). ההוסטל שלנו לשלושה לילות הוא לחדר מסורתי יפני (שדרוג בשבילנו מהדורמס של אוסקה). ביום השני התחלנו בסיור מודרך בהירושימה של 3 שעות. היה מעולה. המון היסטוריה וכמובן על ה a-bome שנפלה פה ב 6.8.1945 ב 8:15. אחרי הסיור אכלנו את המאכל המפוסם של המקום אוקונומיאקי (נדב אמר שלא יאכל שבוע אחרי אך הכל היה כרגיל כשאכלנו סושי בערב), היינו בגנים יפנים חמודים (היה צב והאכלנו דגי CARP צבעוניים שמסתבר שיפנים מגדלים כדג מחמד ויכולים להגיע לאלפי דולרים). וכמובן היה שוק קריסטמס ואורות קריסמס ברחבי העיר. את ארוחת השישי שלנו עשינו לראשונה במסעדת סושי שהיתה מעולה כאשר ישבנו על הבר והשף הגיש לנו את המנות ברגע שסיים להרכיבן.Okumaya devam et