• Day 85

Tokyo

December 24, 2023 in Japan ⋅ ⛅ 9 °C

הגענו לטוקיו עם ציפיות גבוהות והיא בהחלט עמדה בהן (כבר על ההתחלה הניווט בתחנה המרכזית היה מאתגר והתמודדנו יפה). בדרך בשינקנסן זכינו לראות את הר פוג'י שהיה מאד מרשים (למחרת אמרו לנו שזה בכלל לא מובן מאליו ועוד לא מכוסה בעננים...). ההוסטל היה נראה מאכזב ממבט ראשון (למדנו להעריך אותו) ומיד יצאנו לשכונה שלנו Asakusa וגילינו שיש המון דברים ממש מול ההוסטל. מקדש ענק, שוק, חנויות, מסעדות ועוד. עברנו על הלוז למחר וטל גילתה שנלך לראות את הפסל המפורסם של הכלב היציקו. טל ביקשה מדוריאן שישלח לה את הסרט לטלפון וטל ואבא ראו את הסרט בלובי של המלון. ( טל בכתה המון עם קולות ליד כל האנשים של הלובי מהסרט).
    למחרת בבוקר דבר ראשון הלכנו לעמדה של Achico בשיבויה קרוסינג והצטלמנו איתו מיד. עשינו סיור מוצלח ב shibuya. אכלנו צהריים מאוד טעימה ומוצלחת עם 'חבר' גרמני שפגשנו בסיור.
    יום לאחר מכן הלכנו לשוק הדגים שכאשר הגענו כבר הסתיימה המכירה אבל לפחות אכלנו סאשימי טרי טרי והיה מאוד טעים. הלכנו למוזיאון teamlab שהיה מצוין, מצחיק, יפה ומהנה ויש לנו הרבה תמונות.
    עברנו לגינזה שליד המוזיאון וראינו שסגרו את הכבישים לכבוד השופינג והיה יפה לראות. באותו היום העמוס והגדוש הלכנו לסיור לילה בsinjuku שהיה קר מאוד ויחסית נחמד.
    הגענו בערב מאוחר להוסטל וישר הלכנו לישון.
    סהכ מאוד מרוצים מטוקיו.
    מרגישה יפנית, מוזרה, צעקנית, צבעונית, עמוסה ומעניינת (ויחסית ליפן הקודמת שחווינו מלוכלכת ומלאה בזרים).
    מוכנים לגלות עליה עוד ולראות עוד ממנה.