Ankommet til Puerto Rico

December 13, 2022 in Spain ⋅ ☀️ 23 °C

Efter en flyvetur med Jettime på ca. 5:30 time hvor vi så Tarok sammen og ellers bare prøvede at slappe af så meget man nu kan i et fly - landede vi i Las Palmas til en skyfri himmel og ca. 27 grader.
    Anne blev ret ked af det flere gange mens vi så Tarok og også før og efter. Lidt en kulminationen på en hård periode med meget arbejde og noget sorg vi stadig mærker fra tid til anden.
    Busturen til hotellet tog en lille times tid, hvor vi kunne kigge på den flotte natur langs ruten. For os begge er det mange år siden vi sidst har været på Gran Canaria, for Jesper nok ca 30 år siden. Anne nok 20 år siden.
    Vi skal bo på hotellet Puerto Plata i en lille hyggelig hotel lejlighed.

Efter tjek ind, var det hurtigt i badetøjet og ud af døren igen og ned til stranden. På vejen derned fik vi lidt at spise - Anne fik en spansk kartoffel omelet og Jesper fik en krabbe salat. Vi fik også købt et strand håndklæde til Jesper.
    Nede på stranden fik vi lagt os og nydt eftermiddag/aften solen og vi kom også en kort tur ud og bade.

Senere gik vi hjem til hotellet igen, på vejen handlede vi lidt i nabo hotellets lille supermarked til morgenmaden, samt noget vand.
    Hjemme på hotellet spiste vi aftensmad i form af medbragt rugbrød og noget ost vi havde købt.
    Bagefter gik vi bad og var godt trætte efter den lange dag. Vi lå sammen i sengen så lidt på computeren inden vi lagde os til at sove.