Årsdag i varmen

December 14, 2022 in Spain ⋅ ☀️ 23 °C

Vi vågnede tidligt op til vores 3 årsdag sammen ❤️❤️❤️
    Vi fik morgenmad på terrassen bestående af yougurt og rugbrød med spejlæg og dansk oksespegepølse.
    Efter en god kop kaffe pakkede vi taske til at starte dagen ved poolen på hotellet.
    Vi var de første der var der. Fik nogle solsenge og en parasol, og så var det ellers en tur i poolen og ellers nyde solen hele formiddagen med ca 26 grader, skyfri himmel og masser af solcrem.

En frisk presset Appelsin juice blev det også til, samt bare ligge og dase på solsengen. Jesper havde lidt nakkespændinger, men ellers nød vi bare at slappe af.
    Vi spiste rugbrød til frokost og fik en pause i skyggen, mens vi så pressemødet om den nye regerings politik.
    Senere på eftermiddagen gik vi lige endnu en tur ned til poolen for en tur i vandet og for at nyde den sidste eftermiddagssol.

Denne aften ville vi gå ned i det store shopping center og spise - på vejen derned gik vi dog en omvej forbi Buddha wellness tæt på stranden og bestilte en massage til på fredag.
    Nede i shopping centeret gik vi først rundt og kiggede lidt, og fik købe et hårbånd til Anne og en kasket til Jesper.
    Der var en træls kultur dernede ved restauranterne, hvor man nærmest blev overfaldet af tjenerne der vil lokke os ind på lige præcis deres restaurant - det var super belastende og stressede specielt Anne en del.
    Vi fandt endelig en grill restaurant og fik bestilt noget at mad. Vi fik begge en blandet grill tallerken - som ikke var noget videre at skrive hjem om, bl.a. var Annes bøf fuld af sener. Vi fik lidt vin til og en dessert.
    Bagefter gik vi lidt op i byen og kiggede. På vejen hjem handlede vi lidt i et lokalt super markedet og så var det eller op af massevis af trapper og stejle veje hjem til hotellet.
    Vi var trætte og kom hurtigt i seng, efter lige at have siddet lidt og kølet af på altanen.