Amadores Beach

December 16, 2022 in Spain ⋅ ⛅ 20 °C

Knap så god en nattesøvn, der var noget larm fra nogen der holdt fest ved 2 tiden.

Igen morgenmad i solopgangen og endnu en dag i vente med flot vejr, selvom vejrudsigten igen havde truet med skyer og endda lidt regn.

I dag tog vi på en lille tur over til Amadores Beach der ligger et lille stenkast længere nede af kysten.
    De har lavet en flot vandresti langs kysten og de imponerende klipper fra Puerto Rico til Amadores.
    Det var en dejlig tur i formiddags solen - vi gik en tur rundt om Amadores, et fin strand med en fansy Beach club i den ene ende med spa og opvarmet pool. Og ellers med en masse strand stole og små restauranter.
    Vi var ude og bade med en god svømme tur, og lå og tørrede i den dejlige sol. 😎
    Senere fandt vi en italiensk restaurant lige på strandkanten og fik noget lækkert pasta til frokost.
    Derefter gik vi retur til Puerto Rico, hvor vi havde bestilt en par massage hos Buddha wellness. En ok massage senere gik vi hjem på hotellet og lå en times tid ved poolen, inden vi gik i bad og gjorde os klar til at gå ud og finde aftensmad.
    Vi gik ned på den modsatte side af havnen, end hvor vi spiste i går og fandt den italienske restaurant Moreno, hvor vi fik nogle lækre pizzaer og Anne fik en San Miguel og Jesper en lokal øl.
    Hjemme igen efter en masse trapper og stejle veje - lå vi lidt i sengen og så Inspector Morse inden vi lagde os til at sove.