Solen er stærk og brænder skyerne væk

December 15, 2022 in Spain ⋅ ⛅ 21 °C

Lidt en urolig nat med for lidt søvn. Forskellige versioner på nettet af dagens vejr - ville det blive overskyet eller ville sol vinde - vi håber på det sidste. 😎❤️

Vi fik vores hjemmelavede morgen på altanen, mens vi så lidt nyheder omkring den nye regering.

Solen ser ud til at vinde slaget og vi tager ned til poolen for noget mere afslapning, sol og en tur i poolen.
    Det var dejligt at få slappet af på solsengene med små pitstops i poolen, og friskpresset appelsin juice fra pool baren 😎🥰

Midt på dagen gik vi de mange trapper op til vores værelse og fik en pause i skyggen og lidt frokost. Bagefter var vi nede ved poolen igen for en ekstra tur i vandet og bagefter ligge og tørre i den dejlige sol. Jesper er ved at blive lidt rød nu, og skal nok lige have en lille pause fra solen den næste dag eller to.

Anne fik det meste af en flaske sød vin, det kunne mærkes, og Jesper også lidt. Det førte til lidt ... på sofaen.

Efter en tur under bruseren gik vi ned til stranden og havnen for at finde en god restaurant, hvor der forhåbentlig var mindre hektisk og færre aggressive tjernere der forsøgte at hive fat i os.
    Vi fandt en rigtig hyggelig restaurant Grill Costa Mar - der nærmest var fuldt booket - hvor vi fik et bord.
    Vi bestilte en platte til to med forskellige grillet fisk og skaldyr. Det var virkelig godt og aldrig har vi set så mange forskellige muslinger, hummere mv., og noget lækkert grillet fisk. Kan anbefales 👍.
    På turen hjem fik vi forbrændt en masse kalorier igen på vejen op af utallige trapper og stejle veje til hotellet. Vi ender nok med at komme hjem i bedre form end vi tog af sted i 😎