• Day 5

Den čtvrtý - čekáme a výjezd do hor

September 11, 2018 in Nepal ⋅ 🌧 25 °C

Čas plyne úplně jinak, to že něco má být nějakou hodinu není a tak když nám bylo řečeno, že v 5:30 máme jógu, 6:00 snidani a 7:00 znělo to hrozně. O to hůř, když jsme ráno vstali podle plánu a najednou bum a nikam se zatím nejede, cesta je zasypaná a džipy zatim někde na cestě. Tak zalézáme do postelí, abychom nabrali sílu, část jde ještě na prohlídku města a tak každý si děláme tak nějak co chceme.

Kolem 12 hodiny dostáváme oběd, který byl dokonce opravdu na čas! Před ním jsme stihli ještě kávu, jedno espresso a dokonce capuccino. Obě kávy byly dobré. Dokonce tu mají pákové kávovary. Následuje nástup do jeepu a přesouváme se do hor. Vyrážíme pozdě, tak víme, že dnešní cíl bude blíž než měl být a jsme docela rádi, po 6 hodinách, co jsme ujeli 35 km jsme v cíli. Cesta? To je možná no coment :D no v čechách asi nic takového člověk nezažije. První čast cesty jsme se nedostali do jeepu všichni, tak jsme jeli autobusem a zbytek jeepy. Jedna část úseku byla neprůjezdná, tak jsme museli kus cesty pešky. Poté už jsme měli všichni jeepy a vyrazily na cestu. Byl to zážitek typu horská dráha a to doslova! Díry, výmoly, srázy, řeky, padajici kameny.... vše co si dokážete, možná ani nedokážete představit :D

Po této cestě jsme se dostali do vesnice Tal, kde jsme prenocovali. Dostali najíst a protože prostory byli malé, tak jsme si jídlo a talíře posílali jeden po druhém a vytvořili tak další z možných společných atmosfér. Po večeři následovala kulturní vložka - zpěv, kytara a musika :) jen teda česká skupina má trošku problém s pisnickami :D prší, prší zvládneme snad všichni a to je vše :D