Satellite
Show on map
  • Day 7

    Chiang Mai

    September 12, 2023 in Thailand ⋅ 🌧 29 °C

    Hüt hend mir es Quartier namens Nimman bsuecht. In Nimman hets u viel Restaurants und cooli Kafis, wo sich perfekt zum zmörgele eignet. So sind au mir fein gezmörgele und i han e Spezialität bstellt, en blue latte. Das Milchgetränk wird vonere Blüete names blue butterfly pea hellblau gfärbt und isch süesslich und schmeckt au biz nach Lavendel, sehr fein. Denn hend mir Gegend biz wiiter erkundet und hend den ganz spontan üsi Bei binere Fuessmassage verwöhne loh. Am Nomitag / Abig hend mir anere Cooking Class teilgno. Amene lokale Foodmarket sind üs die verschiedene Gmües, Krüter und Frücht vo Thailand erklärt worde. Ade Cooking Class selbst hend mir chöne im Krüter-Garte die verschiedene Zuetate probiere. Die meiste Zuetate stammet usm eigene Garte. So hend mir hüt Früehligsrolle, es Pad Thai, Currypaste wie denn au s rote Curry und e hot creamy soup kochet und natürli au gesse. Im Anschluss hend mir au alli Rezept übercho, damit mir das au mal dihai choche chöntet.Read more