Satellite
Show on map
  • Day 10

    Doi Inthanon

    September 15, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 18 °C

    Hüt morge hend mir üs uf de Weg in National Park Doi Inthanon gmacht. Als erst het üs en iidrückliche Wasserfall erwartet. Aschlüssend hend mir üs uf e 2 stündigi Trekking-Tour durch de Dschungel gmacht und viel über de Stamm wo dette lebt und d Natur erfahre. Debii sind mir a wiitere Wasserfäll und au a saftig grüene Riisterassene verbiiglofe. Thailand het üs den no wölle zeige wie schnell sichs Wetter währed de Regeziit ändere chan und denn hets agfange regne. D King and Queen Pagoda (wo eigentlich e wunderschöni Ussicht het) hend mir so nöd würkli chöne gnüsse. Nichts destotrotz hend mir gfunde mir gönd sie ge erkundige. So isch au üsi Regejacke zum erste Mal im Iisatz gsi. Und zum Schluss sind mir no ufm höchste Punkt vo Thailand gsi. De isch sogar höcher als üse Säntis, nämlich ganzi 2565 Meter. Nur hets do paar Bäum meh :).Read more