Satellite
Show on map
  • Day 30

    Langkawi

    October 5, 2023 in Malaysia ⋅ 🌧 29 °C

    Mitm Roller gohts hüt ganz in Weste vo Langkawi. Ufm Weg hend mir es paar Affe mösse uswiche, denn die sitzet mengmol eifach if de strass. S Ziel isch e ehemols längsti bogeni Hängebruck vo de Welt gsi. Doch sit de letzte 20 Jahr het sich au ide restliche Welt öbbis tue, und i glaub de Rekord goht nüm uf Malaysia. So sind mir mitm Gondelbähnli 700 Meter uf eine vode älteste Berge in Südostasie. S Wetter het vo une leider nöd so rosig ussge und au d obe isch d Sicht nöd ganz optimal gsi. Mir hend üs trotzdem uf die Hängebruch traut, schliesslich het sie au biz Schwiizer Ursprung. Ufm Ruckweg hend mir Halt bimene Aquarium gmacht und ganz viel über d Unterwasserwelt erfahre. d Svenja isch im 7te Himmel gsi. Und bevors den zruckgange isch hend mir im Hidden Langkawi ghalte. So versteckt ischs aber nüme, denn churz vorm Sunneuntergang hets uu viel lüt ge. Nichtsdestotrotz isch de Sunneuntergang wunderschön gsi und mir hends den vorm Rege wieder zruck is Hotel gschafft.Read more